Cenotvorba v podologii dle reálných nákladů

Kód: 188/13.
Novinka
Značka: Hilarion
499 Kč
Skladem
Varianta

Cenotvorba je důležitá pro správný chod jakéhokoliv podnikání. Proto jsme pro vás připravili jedinečný kurz, kde se dozvíte, jak si spočítat Vaše náklady. Tak schválně kolik Vás se při tvorbě ceníku napadlo: musím mít podobné cena jako ostatní, nebo ke mě nikdo chodit nebude. Nebo jinou hlášku: "Lidé nemají peníze". Není snad lepší si vše spočítat a pak se vědomě rozhodnout jako cenovou hladinu zvolíte, tak aby nebylo třeba vaše podnikání po celou dobu dotovat? Nepřipadá mi moc reálné, že někdo používá kvalitní materiály, neustále si doplňuje vzdělání a přesto má pedikúru na 60 minut za 300 Kč, to není při udržení kvality služeb a materiálů reálné. Pojďme tomu společně přijít na kloub. 

 

Detailní informace

Záruka kvality
Garance kvality
školení co Vás skutečně naučí
Like at home
Osobní přístup
Budete se u nás cítit jako doma
time is money
Neztrácejte čas
a přihlaste se na školení už dnes

Detailní popis produktu

  • Připravili jsme pro Vás krásný kurz cenotvorby, kde se dozvíte návod, jak si spočítat své náklady na provoz, na svou mzdu, na marketing, na materiál, na vybavení, na služby aj. 
  • K dispozici získáte krásnou exceloval tabulku, která Vám pomůže se dopracovat k tomu, že budete přesně znát Vaši hodinovku. 
  • Přihlaste se a ujistěte se, že se Vám investice za tento kurz alespoň 100x vrátí 
  • Poučte se z chyb ostatních. Nemusíte chybu dělat vy sami. Pracujte moudře. 
  • Kurz bude on-line přes platformu Zoom od 19:00 - 20:30.

OBSAH KURZU

  1. Analýza nákladů: Studenti se učí identifikovat, kvantifikovat a analyzovat náklady spojené s poskytováním podologických služeb. Zahrnuje se analýza fixních nákladů (nájem, zařízení, platby za energie apod.) a variabilních nákladů (spotřební materiál, personál).

  2. Hodnocení hodnoty služeb: Účastníci kurzu se učí, jak posoudit hodnotu poskytovaných podologických služeb pro klienty. Zahrnuje se hodnocení kvality služeb, výhod pro klienty a konkurenčního prostředí.

  3. Stanovení cenové strategie: V této části se diskutuje o různých strategiích cenové politiky v podologii, jako jsou strategie založené na nákladech, hodnotě nebo konkurenci. Studenti se učí vybrat optimální cenovou strategii pro své podnikání.

  4. Cena a marketing: Kurz se také zaměřuje na vztah mezi cenou a marketingem. Studenti se učí, jak cena ovlivňuje vnímání hodnoty služeb, jak stanovit ceny, které jsou v souladu s marketingovými cíli, a jak používat cenu jako marketingový nástroj.

Cílem kurzu cenotvorby v podologii je poskytnout odborníkům v oblasti podologie potřebné dovednosti a znalosti pro efektivní cenovou politiku ve svém podnikání a správné stanovování cen za poskytované služby.

 

Tím, že získáte přehlednou tabulku budete mít možnost si své náklady krásně spočítat a budete mít také možnost si do detailu spočítat, kolik Vás co stojí.